phone mobile heart Kelionių organizatorius ITAKA Kelionių organizatorius ITAKA Flag of Belarus airplane
>ITAKA Latvija>

BUJ (FAQ)

BUJ (FAQ)

Jā, visas cenas, kas minētas vietnē, ir ceļojuma paketes cenas, un paredz iespējamas atlaides. Minētā cena ir attiecināma 1 cilvēkam. Noklikšķiniet uz simbola: vai ir iespējams uzzināt cenu izvēlētajam cilvēku skaitam.

Jā, minētajās cenās ir ietverts transfērs no lidostas uz viesnīcu, kā arī no viesnīcas uz lidostu.

Diena viesnīcā, tajā sniegtie pakalpojumi, kā arī ēdināšana visās viesnīcās un apartamentos sākas plkst.15.00 ierašanās dienā un beidzas plkst.10.00 izbraukšanas dienā. Viesnīcas numurs ir jāatbrīvo līdz pulksten 10.00 izbraukšanas dienā neatkarīgi izbraukšanas laika. Visbiežāk tūristi var atstāt savu bagāžu viesnīcas bagāžas glabātuvē, reģistratūrā. Nakts lidojumu gadījumā tūristi tiek izmitināti pēc viņu ierašanās viesnīcā, un viesnīcas diena tiek skaitīta no plkst.15.00 viņu izbraukšanas dienā no Latvijas. Pēdējā viesnīcas diena beidzas pulksten 10:00. atgriešanās dienā Latvijā, neatkarīgi no tā, ka atgriešanās lidojums var būt naktī. Pakalpojumu “viss iekļauts” tūristi var sākt lietot pēc reģistrēšanās viesnīcā, ja jau ir sākusies pirmā viesnīcas diena. Ēdināšanas un citu pakalpojumu sniegšana beidzas ar izrakstīšanās no viesnīcas brīdi, bet ne vēlāk kā plkst. 10.00, kad beidzas pēdējā viesnīcas diena.

Izrakstīšanās dienā numurs ir jāatbrīvo līdz plkst. 10:00-12:00. Klienti visbiežāk saņem bagāžas uzglabāšanas numuru un var izmantot gan viesnīcas infrastruktūru, gan arī visas izklaides iespējas uzturēšanās vietā. Viesnīcas administrācija vai ITAKA pārstāvji Jūs informēs par precīzu laiku, kad izbrauksiet no viesnīcas uz lidostu. Pēc numura atbrīvošanas, bagāžu ir iespējams atstāt bagāžas nodalījumā vai arī šajā sakarā paredzētā istabā. Ja vien ir iespējams, viesnīcā var izmitināt viesus agrāk, vai pagarināt izrakstīšanās laiku no istabas. Šajā sakarā no tūrista parasti tiek pieprasīta papildu samaksa, ko iekasē viesnīcas administrācija.

Interneta vietnē minētās dienas ietver visu ekskursijas/ ceļojuma norises laiku. Tā sākas no sapulcēšanās brīža (lidostā – 2 stundas pirms ieplānotā izlidošanas laika – vai arī autobusa ierašanās vietā), un beidzas Klientam atlidojot/atbraucot atpakaļ uz valsti un izkāpjot no lidmašīnas/ autobusa.

Ceļojumu ir iespējams rezervēt tiešsaistē, telefoniski (Klientu apkalpošanas centrs) vai arī pārdošanas birojos.

1) Biļetes
Līgums komplekso tūrisma pakalpojumu sakarā ir vienlaicīgi gan lidmašīnas biļete, gan arī viesnīcas vaučers. Bezbiļešu kontroles gadījumā, nepieciešams uzreiz ierasties ar līgumu, personas apliecību vai pasi, reģistrācijas vietā (check – in).
2) Bagāžas kontrole (check-in)
Pirms pieiešanas pie reģistrācijas letes, nepieciešams sagatavot pasi vai identifikācijas karti (tā ir spēkā tikai ceļojot uz Eiropas Savienības valstīm). Pēc tam, pēc bagāžas nodošanas, pasažieris saņem iekāpšanas karti (kurā redzams sēdvietas numurs lidmašīnā), kā arī izlidošanas vārtu (gate) numurs.
3) Drošības kontrole
Ceļotājam uz drošības kontroli ir jādodas ar rokas bagāžu, iekāpšanas karti, kā arī ar pasi vai identifikācijas apliecību, ne vēlāk kā 45 minūtes pirms izlidošanas. Drošības kontroles laikā visus priekšmetus ar metāla sastāvdaļām (jostas ar sprādzēm, pulksteņi, mobilais tālrunis utt.) ir jāsaliek grozā, kas atrodas uz slīdlentes. Rokas bagāža, kā arī virsdrēbes arī tiks skenētas kontroles veikšanas laikā.
4) Pasu kontrole
Pēc pasu kontroles vai identifikācijas kartes (tā ir spēkā tikai ceļojot uz Eiropas Savienības valstīm) kontroles, pasažieris dodas uz izlidošanas zāli.
5) Vietu ieņemšana
Pirms iekāpšanas lidmašīnā ceļotājs gaida izlidošanas zālē. Pēc reisa numura paziņošanas un atainošanas monitorā, kopā ar iekāpšanas karti, kā arī personu apliecinošiem dokumentiem (pase vai identifikācijas karte), nepieciešams pieiet pie attiecīgās izejas. Pēc tam ir jāiekāpj autobusā, kas Jūs aizved līdz lidmašīnai vai arī uzreiz lidmašīnā.

Pēc ceļojuma apmaksas, dokumentus būs iespējams saņemt attiecīgajā pārdošanas birojā.

Informācija, kur tiks veikta bagāžas kontrole, izgaismojas izlidošanas ekrānā. Pēc tam, kad tiks saņemtas iekāpšanas kartes, nepieciešams doties uz drošības kontroli un pasu kontroli.

Lidostā ir jāierodas 2 stundas pirms ieplānotā izlidošanas laika.

Šobrīd nav iespējams rezervēt vietas lidmašīnā.

Jā, lidojuma laiks var mainīties. Sarakstu var pārbaudīt 24 stundas līdz plānotajam izlidošanas laikam. To var izdarīt, sazinoties ar pārdošanas biroja pārstāvi vai arī sazinoties ar Klientu apkalpošanas centru.

Jā, taču sporta aprīkojuma vai mājdzīvnieka pārvadāšanas noteikumi ir jāpārbauda vēršoties aviokompānijā. Ieplānojot ceļojumu ar mājdzīvnieku, lūdzu, pārliecinieties, vai drīkst ievest dzīvniekus Jūsu izvēlētajā viesnīcā.

Jā, ja grūtniecība norit bez sarežģījumiem. Visdrošākais laiks ceļojumiem ar lidmašīnu tiek uzskatīts II trimestris (14-27 nedēļa), taču daudzas aviokompānijas atļauj ceļot arī līdz 36 grūtniecības nedēļai. Grūtniecēm ir jābūt līdzi medicīniskajai izziņai, lai varētu apliecināt, ka sieviete drīkst ceļot ar lidmašīnu. Tiek ietekts, lai lidojuma ilgums nepārsniegtu 3-4 stundas.

Ja Jums ir pretenzijas pret sniegtajiem pakalpojumiem ceļojuma laikā, Jūsu pienākums ir vērsties pie Tūrisma operatora pārstāvja uz vietas un nekavējoties informēt viņu par neatbilstību. Parasti, neatbilstību ir vieglāk novērst uz vietas, kā arī mūsu pārstāvis ātrāk var palīdzēt atrisināt problēmas ar izmitināšanu un citiem pakalpojumiem, kurus saņemat galamērķī. Ja nepilnības pakalpojumu sniegšanā neizdodas novērst uz vietas, pretenzijas Itaka Tūrisma operatoram var iesniegt rakstiski, 15 darba dienu laikā pēc ceļojuma beigām. Kopā ar sūdzību jāiesniedz arī ceļojuma dokumentu un tūrisma pakalpojumu sniegšanas līguma kopijas. Iesniedzot pretenziju, lūdzam norādīt iesniedzēja vārdu, uzvārdu, dzīvesvietas adresi, konstatēto pakalpojuma neatbilstību noslēgtā tūrisma pakalpojumu sniegšanas līguma noteikumiem. Pretenziju var iesniegt nosūtot to pa pastu uz Krišjāņa Barona ielu 68-7, Rīgā, LV-1001, elektroniski uz info@itaka.lv vai iesniedzot savam Tūrisma aģentam. Ja tūristu neapmierina ITAKA Tūrisma operatora atbilde, viņam ir tiesības vērsties patērētāju strīdu izšķiršanas iestādē par to pašu strīda priekšmetu. Strīdi par līguma neatbilstošu izpildi vai nepildīšanu tiek izskatīti Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktajā kārtībā Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, kas atrodas Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010, tālr. Nr. +371 65452554, pasts@ptac.gov.lv

Lai veiktu izmaiņas vai atceltu rezervāciju, nepieciešams sazināties ar Klientu apkalpošanas centru, zvanot uz tālruni: +371 600 03232, vai arī elektroniski, rakstot uz e-pastu – info@itaka.lv.

Ceļojuma cenas var mainīties, galvenokārt, sakarā ar dažādām akcijām un atlaidēm. Ceļojuma cena, pēc tam, kad esat to jau rezervējuši, var mainīties tikai atbilstoši izmaiņām valūtas kursos, transportēšanas izmaksām vai arī lidostas, ostas nodevām u.tml.




arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter