phone mobile heart Kelionių organizatorius ITAKA Kelionių organizatorius ITAKA Flag of Belarus airplane
>Kā veikt rezervāciju>

Pirms pasūtījuma veikšanas

Vīzas


Katram Klientam, kurš izbrauc ārpus Eiropas Savienības robežām, ir jābūt derīgai pasei (vismaz 6 mēnešus pēc atgriešanās datuma). Tūroperators ITAKA neuzņemas atbildību par personām, kurām nav atļauts ceļot, saskaņā ar apstākļiem, kas nav atkarīgi no organizatora. Citu valstu pilsoņiem ir jāparūpējas pašiem, ja dodas uz valstīm, kur ir vajadzīgas vīzas. Gadījumā, ja tiek braukts uz tādu valsti, kā sakarā ir vajadzīgas vīzas, Klientiem ir pienākums iesniegt organizatoram dokumentu oriģinālus tādā termiņā, lai būtu iespējams saņemt vīzu. Dodoties uz Eiropas Savienības valstīm, ir nepieciešama identifikācijas karte vai pase. Ceļošanai uz Eiropas Savienības valstīm nav derīga Latvijas pilsoņa pase, kas ir tikusi izsniegta līdz 2002. gada 1. jūlijam. Pilsoņu un nepilsoņu pases, kas ir tikušas izsniegtas termiņā uz 50 gadiem, nav derīgas ceļojumiem ārpus Šengenas zonas.

Viesnīcu standarts


Minēto viesnīcu aprakstā mēs piemērojam tādu kategorizēšanu, kas ir spēkā konkrētajā valstī. Pievērsiet uzmanību, ka katra valsts piemēro savus kritērijus, konkrētas kategorijas atzīšanai (zvaigznītes, atslēgas, burtu kategorijas). Tādēļ mēs darām zināmu, ka gan interneta vietnē www.itaka.lv, gan arī līgumā par kompleksajiem tūristu pakalpojumiem, mēs sniedzam mūsu subjektīvo vērtējumu, attiecībā par viesnīcas standartu; daudz spilgtāka zvaigznīte apzīmē paaugstinātu vai samazinātu kategoriju, oficiālās kategorijas sakarā. Par to mēs arī jūs informējam katalogā un viesnīcas aprakstā.

Diennaktis viesnīcā


Diennaktis viesnīcā un šajā sakarā esošā apkalpošana viesnīcā (piemēram, ēdināšana), viesnīcās un apartamentos beidzas plkst. 10:00, un sākas plkst. 15:00. Atpakaļ lidojumu sakarā uz savu valsti, kuri notiek pēc viesnīcā pavadītās pēdējās diennakts, izrakstīšanās dienās nepieciešams atstāt viesnīcas numurus līdz plkst. 10:00. Viesiem, visbiežāk, tiek piedāvāta iespēja atstāt savu bagāžu attiecīgajā, bagāžas uzglabāšanas istabā. Nakts ielidošanas sakarā galamērķa valstī, kas seko pēc apkalpošanas viesnīcā datuma, kas ir minēts ceļojuma dokumentā, pozīcijā „TERMIŅŠ”, viesi tiek izmitināti pēc ierašanās viesnīcā – tas nozīmē, ka diennakts viesnīcā sākas no plkst. 15:00 dienā, kas ir minēts ceļojuma dokumentā „TERMIŅŠ”. „Viss iekļauts” apkalpošana sākas pēc izmitināšanas viesnīcā, pie nosacījuma, ka jau turpinās pirmā diennakts viesnīcā, un beidzas līdz ar izrakstīšanās brīdi no viesnīcas, taču, ne vēlāk, kā pēdējās diennakts laikā viesnīcā.

Gida pakalpojumi


Autobusa grupu dalībniekiem ir nodrošināti gida pakalpojumi ekskursijas tūres laikā, kā arī tūroperatora pakalpojumi uzturēšanās laikā. Ne vienmēr ne vienmēr gids/ tūroperatora pārstāvis dzīvo vienā viesnīcā ar dalībniekiem. Pēc grupas ierašanās, tūroperatora pārstāvis paziņo par savu dežūru vienu un laiku.

Vietējās ekskursijas


Tūristiem ir iespēja piedalīties vietējās ekskursijās, kas tiek apmaksātas uz vietas. Ekskursijas pa vietējām ievērojamajām vietām, kuras bieži atrodas netālu no viesnīcas, rada patīkamu dažādību atpūtas laikā. Ja nav pieteicies pietiekams daudzums, gribētāju, kuri vēlas doties ekskursijās, tad attiecīgās ekskursijas nenotiek.

Epidemioloģiskais statuss un profilaktiskie pasākumi infekcijas slimību gadījumā.

Valstīs, kur ir cits klimats vai arī zems sanitāro apstākļu līmenis, nepieciešams jau savlaicīgi parūpēties par profilaksi. Konkrēti, Karību baseina, Centrālamerikas un Dienvidamerikas valstīs, Tuvo Austrumu vai Centrālāfrikas un Āzijas valstīs, mēs rekomendējam Jums iepazīties ar attiecīgo informāciju, par potenciālajiem apdraudējuma riskiem veselībai un attiecīgo profilaksi, ko sniedz Vispasaules veselības aizsardzības organizācija, Eiropas slimību profilakses un kontroles centrs (ECDC), kā arī Latvijas Republikas Ārlietu ministrijas interneta vietne: https://www.mfa.gov.lv/.

Kondicionēšana


Viesnīcas numuri ir aprīkoti ar kondicionieri tikai tādā gadījumā, ja par to ir skaidri minēts viesnīcas un numura aprakstā. Ļoti bieži šo ierīču apkalpošana ir centralizēta, tādā gadījumā to periodiska ieslēgšana vai izslēgšana ir atkarīga no viesnīcas īpašnieka. Individuālas vadības kondicionieris strādā tikai tad, kad Klients atrodas numurā un sāknē tā darbību ar attiecīgas magnētiskas kartes palīdzību. Karte ir pieejama viesnīcas reģistratūrā un tiek izsniegta uz uzturēšanās laiku. Ģimenes numuri ir aprīkoti ar kondicionieri tikai vienā istabā.

Bagāžas sabojāšana vai nozaudēšana


Sūdzības, sakarā ar bagāžai nodarītajiem bojājumiem vai tās zaudēšanu lidojuma laikā, ir jātiek iesniegtas rakstiskā veidā, aizpildot „Property Irregularity Report“ (abreviatūra PIR), aviokompānijas atrašanās vietā, 7 dienu laikā, no bojāto priekšmetu saņemšanas, vai arī no bagāžas saņemšanas dienas. PIR veidlapu parasti var sameklēt lidostā, “Lost and found” nodaļās, kur ir pieejama informācija par nozaudēto vai sabojāto bagāžu.

Piezīmes (attiecināmas visam piedāvājumam)


  1. Katalogā minētajās cenās nav iekļautas ieejas biļetes apmeklējuma objektos, kā arī dzērieni pusdienās un vakariņās, tostarp arī bagāžas apdrošināšana. Bērnu sakarā piemērojamās atlaides cenai ir spēkā tikai tādā gadījumā, ja viņi tiek izmitināti vismaz kopā ar diviem pieaugušajiem.
  2. Tūroperators ITAKA patur tiesības mainīt ekskursiju kārtību, vai arī nepieciešamības gadījumā, atteikties no dažām, programmā paredzētām, ekskursijām.
  3. Katalogā esošās numuru fotogrāfijas ir ievietotas tikai vispārēja ieskata sakarā. Tas nozīmē, ka nebūt ne visi numuri šajā viesnīcā izskatās tāpat, kā redzētais kataloga fotogrāfijās.
  4. Tūroperators ITAKA nav atbildīgs par kavējumiem, kas radušies pateicoties laika apstākļiem vai arī formalitāšu kārtošanas sakarā šķērsojot robežas. Piedāvājumā minētais ēdināšanas laiks, kā arī atsevišķas infrastruktūras, atsevišķu elementu funkcionēšanas var nelielā mērā mainīties, saskaņā ar sezonu, laika apstākļiem, Viesu vēlmēm vai arī forsmažora apstākļiem.
  5. Katalogs ir izstrādāts saskaņā ar informāciju, kas tika iegūta līdz 2017. gada 15. septembrim.
  6. Vietējo gidu pakalpojumu apmaksa ir atkarīga no dalībnieku skaita, un ir aprēķināta grupām, kurās ir vismaz 20 cilvēki, ekskursiju ar lidmašīnu gadījumā, kā arī grupām, kurās ir vismaz 35 cilvēki dodoties ekskursijā ar autobusu. Ja ir atšķirīgs dalībnieku skaits, nekā tas ir minēts iepriekš, tad maksājuma apmērs var mainīties saskaņā ar dalībnieku skaitu.
arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter