phone mobile heart Kelionių organizatorius ITAKA Kelionių organizatorius ITAKA Flag of Belarus airplane
>Kā veikt rezervāciju>

Pirms pasūtījuma veikšanas

Viesnīcu standarts


Minēto viesnīcu aprakstā mēs izmantojam esošo viesnīcu klasifikācijas sistēmu attiecīgajā valstī. Lūdzu, ņemiet vērā, ka katra valsts izmanto savus kritērijus noteiktai klasifikācijai (zvaigznes, atslēgas, burti). Tajā pašā laikā mēs vēlamies Jūs informēt, ka gan mājas lapā www.itaka.lv, gan komplekso tūrisma pakalpojumu līgumā mēs sniedzam mūsu subjektīvo viesnīcu kategorijas novērtējumu; puse zvaigznītes nozīmē paaugstinātu vai pazeminātu kategoriju attiecībā uz viesnīcas oficiālo klasifikāciju, kas arī minēta kataloga aprakstā, kas ir līguma neatņemama sastāvdaļa. Viesnīcas kategorijas subjektīvais novērtējums ietver viesnīcas īpašības, kuras nav tieši saistītas ar tās klasifikāciju, bet ir tās pievienotā vērtība. Piemēram: panorāmas atrašanās vieta, skaisti skati, kupls un labiekārtots dārzs, izvietojums netālu no tūrisma apskates vietām. Tas var būt arī unikāls apskates un izklaides objekts: izklaides programmas, sporta pasākumi un citas aktivitātes, ko viesnīca organizē saviem Viesiem. Mūsu vērtējumu var ietekmēt viesnīcas stāvoklis: tīrība, uzmanība pret detaļām, interjera estētika. Mēs ņemam vērā arī ēdienu un to pagatavošanas produktu kvalitāti, dzērienu kvalitāti. Svarīgs elements ir viesnīcas servisa kvalitāte: apkalpojošais personāls, attieksme pret klientu. Mūsu vērtējumi ir vismaz vienu reizi sezonā veikto tūrisma operatora viesnīcu pārbaužu rezultāts, kas tiek papildināts ar mūsu Klientu atsauksmēm.

Viesnīcas diennakts


Viesnīcas diennakts un viesnīcas pakalpojumi (piemēram, ēdināšana), viesnīcās un apartamentos beidzas plkst. 10.00, bet sākas plkst. 14.00-15.00. Atgriežoties atpakaļ, kas seko pēc pēdējās uzturēšanās dienas viesnīcā, numuri jāatstāj līdz pulksten 10.00 izrakstīšanās dienā. Viesiem parasti ir iespēja atstāt savu bagāžu bagāžas uzglabāšanas telpā. Nonākot galamērķa valstī naktī, nākamajā dienā pēc viesnīcas apkalpošanas sākšanas datuma, kas norādīts līgumā sadaļā "DATUMS”, Viesus izvieto pēc ierašanās viesnīcā - tas nozīmē, ka uzturēšanās tiek aprēķināta no plkst. 14.00-15.00 no dienas, kas norādīta līguma sadaļā “DATUMS”. Komplekso pakalpojumu "viss iekļauts” (All Inclusive) sniegšanas sākums notiek pēc reģistrācijas viesnīcā, ar nosacījumu, ka pirmā diennakts viesnīcā jau turpinās, bet beidzas ar izrakstīšanās brīdi, bet ne vēlāk kā pēdējās viesnīcas diennakts beigās. Kruīzu gadījumā iekāpšana sākas no plkst. 13.00 reisa sākuma dienā. Kajītēm jābūt atbrīvotām līdz plkst. 9.00 kruīza beigu dienā.

Gida pavadība


Autobusu grupu dalībniekus ekskursiju laikā pavada gids, kā arī tūrisma operatora pārstāvis uzturēšanās laikā (atpūta un kruīzi). Ne vienmēr gids/tūrisma operatora pārstāvis dzīvo kopā ar dalībniekiem vienā viesnīcā. Kruīza laikā tūrisma operatora pārstāvis atrodas tajā pašā kuģī kā kruīza dalībnieki. Gids/pārstāvis ir ITAKA tūrisma operatora kompetentais pārstāvis. Pēc grupas ierašanās tūrisma operatora pārstāvis paziņo par savu dežūru vietu un laiku, viņa uzdevumos ietilpst arī palīdzība izlidošanas un ierašanās, uzturēšanās laikā, iekāpjot kuģī, saņemot pieteikumus vietējām ekskursijām.

Vietējās ekskursijas


Tūristiem ir iespēja piedalīties papildu vietējās ekskursijās. Ekskursijas uz interesantām tūrisma apskates vietām, kas bieži atrodas netālu no apmešanās vietas, nodrošina patīkamu atpūtas daudzveidību. Klienti, kas piedalās papildu ekskursijās, nesaņem kompensāciju par šajā laikā neizmantoto viesnīcas numuru, kajīti un ēdināšanu. Vietējās ekskursijas vada vietējās ceļojumu aģentūras ar saviem nosacījumiem. Ekskursijas var netikt organizētas, ja ir mazs interesentu skaits.

Pase/Vīzas


Katram dalībniekam, kurš izbrauc ārpus Eiropas Savienības, jābūt derīgai pasei (vismaz 6 mēnešus pēc atgriešanās datuma). Tūrisma operators ITAKA nav atbildīgs par personām, kurām nav atļauts šķērsot robežu no tūrisma operatora neatkarīgu apstākļu dēļ. Ārvalstu pilsoņiem vīzu formalitātes ir jārisina patstāvīgi. Ceļojot uz valsti, kurā nepieciešamas vīzas, Klientiem ir pienākums iesniegt dokumentu oriģinālus organizatoram termiņā, kas ļauj saņemt vīzu. Ceļojot uz Eiropas Savienības valstīm, nepieciešama personas apliecība vai pase. Latvijas pilsoņa pase, kas izsniegta līdz 2002. gada 1. jūlijam, braucieniem nav derīga. Pilsoņu un nepilsoņu pases, kuras tika izsniegtas uz 50 gadu derīguma termiņu, nav derīgas ceļošanai ārpus Šengenas zonas. Iepriekšminētās prasības dokumentiem tiek piemērotas arī bērniem vecumā līdz 2 gadiem.

Lidojuma laiks


Ja tūrists izbrauc ne mazāk kā 24 stundas pirms plānotā ceļojuma sākuma, tad ieteicams sazināties ar ITAKA tūrisma operatoru (tieši vai ar tūrisma aģenta, kurš veicis rezervāciju, starpniecību), lai saņemtu izlidošanas datuma un laika apstiprinājumu. Atpakaļceļa gadījumā ne mazāk kā 24 stundas pirms plānotās izbraukšanas, ieteicams sazināties ar tūrisma operatora pārstāvi vai pārbaudīt uz viesnīcas tāfeles izvietoto informāciju par atgriešanās datumu un laiku, ieskaitot iespējamās laika izmaiņas lidojumam atpakaļ. Tūristiem jāierodas lidostā laikus, atbilstoši procedūrai un aviokompānijas, tūrisma operatora vai tūrisma aģenta rakstiski vai elektroniskā veidā norādītajā laikā. Parasti tūristiem jāierodas lidostā vismaz divas stundas pirms lidojuma, lai varētu laikus reģistrēties, veikt robežkontroli un muitas kontroli. Atkarībā no aviokompānijas reģistrācija var tikt pabeigta dažādos laikos. Ja laiks nav norādīts, tūristam jāreģistrējas ne vēlāk kā 60 minūtes pirms pieteiktā izlidošanas laika (šī prasība attiecas arī uz biļešu iegādi elektroniski). Lidojumu nevar atlikt aizturēto tūristu dēļ. Aviokompānijai ir tiesības atteikt iekāpšanu pasažieriem, kuri nokavējuši lidojumu vai laikus nepienāk pie izlidošanas vārtiem.

Gaisa kondicionēšana


Viesnīca aprīkota ar gaisa kondicionētāju tikai tad, ja tas ir skaidri norādīts viesnīcas un numura aprakstā, tieši tāpat arī kruīzu gadījumā uz kuģa. Bieži šīs ierīces tiek apkalpotas centrāli, un tad to periodiska ieslēgšana vai izslēgšana ir atkarīga no viesnīcas īpašnieka lēmuma. Individuāli kontrolēts gaisa kondicionētājs darbojas tad, kad Klients atrodas numurā un to iedarbina ar atbilstošu magnētisko karti. Karte ir pieejama reģistratūrā un tiek izsniegta reģistrācijas laikā. Ģimenes numuriem kondicionētājs ir tikai vienā istabā.

Bagāža


Lidojumu gadījumā Klients var ņemt līdzi rokas bagāžu no 5 kg līdz 10 kg, atkarībā no aviokompānijas, kā arī 1 reģistrēto bagāžu no 15 kg līdz 23 kg (atkarībā no aviokompānijas un apkalpošanas klases). Kruīzu gadījumā uz kuģa Klients var ņemt līdzi reģistrēto bagāžu (ar izmēriem ne vairāk kā 75 x 58 x 23 cm) un rokas bagāžu (ar izmēriem ne vairāk kā 55 x 20 x 40 cm). Par visu virsnormatīvo bagāžu iekasē papildu maksu atbilstoši aviokompānijā spēkā esošajiem tarifiem, cenrādis ir pieejams tūrisma aģentam. Tas attiecas, piemēram, uz sērfinga, vindsērfinga, kaitsērfinga, velosipēda, golfa un niršanas aprīkojuma ierīcēm - baloniem jābūt tukšiem. Pārvadājot šādu aprīkojumu lidosta - viesnīca - lidosta transfēra laikā, var tikt ietverta papildu maksa, jo tam bieži nepieciešams izmantot speciālos transportlīdzekļus. Papildu aprīkojuma pārvadāšanu saskaņo ar tūrisma operatoru, nosūtot e-pasta paziņojumu ne vēlāk kā 3 darba dienas pirms izlidošanas uz adresi: support@itaka.lv, norādot rezervēšanas numuru, Klienta vārdu un uzvārdu, kā arī papildu aprīkojuma svaru. Pēc tam Klients tiks informēts par iespējamo iekārtu pārvadāšanas cenu transfērā uz galamērķi.

Bagāžas bojājumi vai nozaudēšana


Pretenzijas par bagāžas bojājumu vai nozaudēšanu lidojuma laikā jāiesniedz rakstiski, aizpildot “Property Irregularity Report” (saīsinājums - PIR), aviokompānijas pārstāvim 7 dienu laikā pēc bojāto priekšmetu saņemšanas vai no datuma, kad bagāža bija jāsaņem. Pretenzijas par bagāžas novēlotu piegādi jāiesniedz rakstiski aviokompānijas pārstāvim 21 dienas laikā no dienas, kad bagāža nodota pasažierim. PIR veidlapu parasti var atrast lidostā kopā ar informāciju par pazudušu vai bojātu bagāžu "Lost and found" nodaļās.

Epidemioloģiskais stāvoklis un infekcijas slimību profilakses pasākumi


Valstīs ar citu klimatu vai zemu sanitāro apstākļu līmeni ir nepieciešams iepriekš parūpēties par infekcijas slimību profilaksi. Vakcinācija ir viens no ekonomiski efektīvākajiem profilaktiskajiem pasākumiem. Izvērtējot potenciālos riskus tūrista veselībai, ir svarīgs maršruts, ilgums, gadalaiks, ceļojuma mērķis, dzīves apstākļi un pārtikas un ūdens kvalitāte, ceļojuma veids, ceļotāja veselība. Izvērtējot katra tūrista individuālo risku, ārsts noteiks, kādas vakcinācijas vai citi profilaktiski pasākumi ir nepieciešami, un ieteiks aizsardzības pasākumus, lai novērstu saslimšanu. Tūristiem ieteicams apmeklēt ārstniecības iestādes 4-6 nedēļas pirms ceļojuma, jo imunitātes nostiprināšanai ir nepieciešams zināms laika periods. Tomēr, ja pirms ceļojums atlicis mazāk nekā 4 līdz 6 nedēļas, joprojām ir ieteicams konsultēties ar ārstu, jo dažas vakcīnas var veikt dažas dienas pirms ceļojuma. Kopējās vakcinācijas shēmas visiem tūristiem nav, tāpēc vakcināciju shēma tiek sastādīta katram tūristam individuāli.

Ceļošanai uz Karību jūras reģionu, Centrālameriku un Dienvidameriku, Tuvajiem Austrumiem vai Centrālāfrikas un Āzijas valstīm mēs iesakām Jums iepazīties ar attiecīgo informāciju par potenciālajiem veselības riskiem un atbilstošo profilaksi, ko sniedz Pasaules Veselības organizācija (PVO), Eiropas Slimību profilakses un kontroles centrs (ECDC) https://ecdc.europa.eu un Latvijas Republikas Ārlietu ministrijas tīmekļa vietnē https://www.mfa.gov.lv

Ceļojumi cilvēkiem ar invaliditāti


Cilvēkus ar invaliditāti, kuri izmanto ratiņkrēslus, pārvadā ar lidmašīnu bez papildu maksas (ieskaitot ratiņkrēslu). Ratiņkrēslus pārvadā kā reģistrēto bagāžu un tos var nodot tikai apkalpošanai uz zemes pirms iekāpšanas lidmašīnā. Ratiņu akumulatoriem lidojuma laikā jābūt izslēgtiem. Drošības apsvērumu dēļ aviosabiedrības ir jāinformē par personas ar invaliditāti (ratiņkrēslā, neredzīgu vai nedzirdīgu) braucienu ne vēlāk kā 3 darba dienas pirms izlidošanas datuma. Par šāda pasažiera braucienu jāziņo Jūsu aģentam vai uz support@itaka.lv norādot rezervācijas numuru, vārdu un uzvārdu. Personu, kas pārvietojas ratiņkrēslā, pārvadāšanai lidosta - viesnīca - lidosta transfēra laikā parasti nepieciešams izmantot īpašus transportlīdzekļus, un tas var radīt papildu maksu. Tāpēc Klientam, kurš ceļo ratiņkrēslā un vēlas izmantot transfēru, jāpaziņo par šo faktu savam aģentam vai uz support@itaka.lv ne vēlāk kā 3 darbdienas pirms izlidošanas datuma. Pēc tam Klients tiks informēts par šāda transfēra iespējamo cenu.

Piezīmes (attiecas uz visu piedāvājumu)


  1. Cena par bērna līdz 2 gadu vecumam lidojumu čartera lidmašīnā ir 35 EUR/pers. Bērniem līdz 2 gadu vecumam uz čarterreisiem nav tiesību uz atsevišķu reģistrētu bagāžu, ja vien Pasažieru un Bagāžas Pārvadāšanas noteikumos nav norādīts citādi. Pasažieru un Bagāžas Pārvadāšanas nosacījumi ir pieejami https://www.itaka.lv/ru/aviakompanii/.
  2. Katalogā norādītās cenas neietver ieejas biļetes apmeklējamajos objektos, dzērienus pie pusdienām ar vakariņām, apdrošināšanu. Cenas ar atlaidi bērniem piemēro, ja viņi tiek izmitināti ar vismaz diviem pieaugušajiem.
  3. Tūrisma operators ITAKA darīs visu iespējamo, lai programmas īstenošanas kārtība, ja tā ir ieplānota, nemainītos. Tomēr jebkuras izmaiņas var izraisīt ārkārtas apstākļi, kurus nav iespējams paredzēt vai kurus nevar novērst, vai kurus var pamatot ar bažām par dalībnieku drošību.
  4. Katalogā norādītās numuru fotogrāfijas ir tikai kā piemēri. Tas nozīmē, ka ne katrs numurs šajā viesnīcā vai uz kuģa izskatās tieši tāpat kā fotogrāfijā redzamajā attēlā.
  5. Tūrisma operators ITAKA nav atbildīgs par nepārvaramas varas ārkārtas apstākļu izraisītu aizkavēšanos vai trešo personu, kuras nav piedalījušās līguma īstenošanā, rīcību, ko nevarēja paredzēt vai no tās izvairīties.
  6. Piedāvājumā norādītajā ēdiena pasniegšanas laikā, kā arī atsevišķu viesnīcas infrastruktūras elementu darbā vai uz kuģa, var būt nelielas izmaiņas sezonalitātes, laikapstākļu, Viesu prasību vai nepārvaramas varas apstākļu dēļ, kuras viesnīcas vai kuģa īpašnieks nevarēs ietekmēt.
  7. Samaksa par vietējiem gidiem ir atkarīga no dalībnieku skaita un tika aprēķināta grupām ar min. 20 personām lidmašīnas ekskursijas gadījumā, un grupām ar min. 35 personām autobusa ekskursijas gadījumā. Ja dalībnieku skaits atšķiras no iepriekš minētā, maksājums var mainīties proporcionāli dalībnieku skaitam.
  8. Bagāžas ierobežojumi vietējiem lidojumiem, kas iekļauti ekskursiju programmās, var būt mazāki par bagāžas ierobežojumiem lidojumiem uz/no galamērķa. Informācija par pieļaujamo bagāžas svaru tiks sniegta 3 dienas pirms izlidošanas nosupport@itaka.lv
  9. Dažu braucienu laikā klienti izmanto Tour Guide sistēmu. Tā ir sistēma, kas atvieglo apskates objektu apskati, izmantojot bezvadu savienojumus. Dalībnieki saņem individuālus uztvērējus, bet gidi un tūrisma operatora pārstāvji sniedz informāciju pa mikrofonu, kas pieslēgts raidītājam. Sīkāku informāciju par uztvērēja izmantošanu sniedz ceļojuma pirmajā dienā. Informācija par to, vai brauciens tiek atbalstīts Tour Guide sistēmā, ir norādīta brauciena aprakstā www.itaka.lv.
arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter